مقایسه کن

حل مشکلات کاربران : عدم همگام سازی با بلوتوث

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1400/09/10 01:16:19

یکی از مشکلات رایجی که اغلب خریداران هدفون های بلوتوثی در ابتدا با آن موجه هستند نحوه ی اتصال گوشی خود به هدفون تازه خریداری شده از طریق بلوتوث می‌باشد، لذا تصمیم گرفتیم در این مقاله به طور بسیار مختصر به نحوه ی حل این مشکل بپردازیم. پس اگر می خواهید این مشکل خود را با مطالعه ی چند خط و در چند ثانیه برطرف نمایید در ادامه ی این مقاله ما را همراهی کنید.

عمدتا روشن شدن هدفون های بلوتوث دارای دو مرحله می باشد. مرحله ی اول حالتی است که هدفون توانایی اتصال به دستگاه هایی که پیش تر با آن ها جفت سازی شده است را دارد و مرحله ی دوم حالتی است که هدفون قابل جستجو بوده و قابلیت اتصال به هر دستگاه مجهز به بلوتوث را خواهد داشت.

چراغ راهنمای بلوتوثی چه حالت هایی دارد؟

با نگه داشتن دکمه ی روشن / خاموش هدفون خود برای چند ثانیه، مشاهده خواهید کرد که چراغ آن روشن می گردد. این حالت همان حالت اول می باشد که پس از رها کردن دکمه ی هدفون و در صورت روشن بودن بلوتوث گوشی موبایلی که قبلا با این هدفون اتصال داشته است، ارتباط هدفون و گوشی به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. اما اگر بخواهید هدفون بلوتوث جدیدی که خریداری نموده اید را به یک دستگاه متصل نمایید و یا اگر مایل هستید هدفون قدیمی خود را به وسیله ی جدیدی متصل نمایید (اتصال یک هدفون و یک گوشی به یکدیگر برای بار اول)، می بایست وارد حالت دوم شوید. بدین منظور می بایست با نگه داشتن دکمه ی روشن / خاموش، پس مشاهده ی چراغ هدفون مبنی بر روشن شدن آن، دکمه را رها نکرده و برای چند ثانیه ی دیگر آن را نگه دارید. در این شرایط نحوه ی چشمک زدن چراغ هدفون تغییر کرده و عمدتا به صورت دو رنگ در می آید که می توان نام هدفون را در منوی بلوتوث هر گوشی مشاهده نموده و به آن متصل گردید.

همچنین بخوانید : آیا هندزفری همان هدفون است؟ هدست چطور؟

به همین سادگی و با رعایت نکات فوق می توانید مشکلی که در ابتدا بسیار دشوار و غیر قابل حل به نظر می رسد را حل نمایید. امیدواریم این مطلب کوتاه برای شما کاربردی بوده باشد.



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.