مقایسه کن

معرفی فناوری Razer™ HyperSense

نوشته شده توسط: رضا موسی زاده | 1401/09/09 10:56:03

به بُعد جدیدی از فناوری های ریزر خوش آمدید!

سطح جدیدی که با هر یک از ضربان صدا می توان تا عمق جان آن را به صورت واقعی حس کرد، فناوری که به صورت بصری و صوتی توسعه یافته است تا بتواند حس بینایی و شنوایی شما را عمیقا درگیر خود کند چرا که مهندسین خِبره ریزر به گونه ای عمل کرده اند تا بتوانند صوت و تصویر را به صورتی ادغام کنند تا بازیکن بتواند حس واقع گرانه جنگ را تا پوست و گوشت و استخوان خود حس کند.

 

بله Razer HyperSense این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد تا مرز بین واقعیت و بازی را به صورت واقعی تجربه کنید

 

Razer HyperSense

 

فناوری HyperSense

 

حس مبارزات

مبارزات را حس کنید! فناوری HyperSense شکل و فرکانس های صوتی را در بازی دریافت می کند و آنها را به صورت واقع گرانه و طبیعی جلوه می دهد.

عملکرد صوتی

به همین منظور میزان ارتعاشات صدا به طور دقیق از چپ به راست با شدت و میزان متفاوت صوت، بسته به اینکه علامت های صوتی از کجا می آیند عملکرد دقیق و متفاوتی را نشان می دهد.

آگاهی از محیط

این قابلیت به این منظور است که آگاهی بازیکنان را در محیط اطراف بازی خود گسترش دهد و سطح شنیداری بازیکن را رو به بالا ببرد.

 

نسل جدید درایورها

 

درایور HAPTIC

درایورهای نسل جدید HAPTIC که در تکنولوژی HyperSense استفاده شده است دارای پردازش سیگنال پیشرفته و پیشرفته ترین درایورهای لامسه L5 است.

عملکرد HAPTIC

این درایور بانی این است که صدا را به سیگنال های ارتعاشی با وضوح بالا تبدیل کند تا بازیکن بتواند واکنش درستی را در مقابل حریف خود نشان دهد.

 

پشتیبانی از صدای محیطی

 

صدای 360

HyperSense این قابلیت را به شما می دهد که از صدای 360 درجه بهرمند شوید تا کاملا از صدای محیط اطراف خود آگاهی داشته باشید

THX Spatial Audio

بازخورد صدای واقع گرانه و طبیعی را با هر میزان شدت در بر داشته باشید، شبیه سازی یک صدای حماسی با شدت زیاد مانند صدای انفجار بمب را کاملا حس کنید و صدای دقیق را با فناوری THX Spatial Audio تجربه نمایید.

 

محصولاتی که دارای فناوری Razer HyperSense هستند :

Nari Ultimate, Kraken V3 Pro, Kraken V3 HyperSense



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.