مقایسه کن

شرایط گارانتی

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1394/06/30 11:27:47
     هدفون دات آی آر به عنوان تخصصی ترین وب سایت فروش آنلاین لوازم صوتی از جمله هدفون، هدست، هندزفری، موزیک پلیر، اسپیکر پورتابل و لوازم جانبی مرتبط، در کنار اطلاعات و توضیحات فنی و دقیق قرار داده شده در سایت که شما را در زمینه ی انتخاب هدفون ایده آل خود یاری می نماید، کالاها را با معتبرترین گارانتی های موجود در بازار ایران عرضه می نماید که این موضوع باعث به حداقل رسیدن ریسک خرید شما می شود. دیگر خدمت این مجموعه برای مشتریان عزیز، یک هفته مهلت تست کالا می باشد که از لحظه ی ثبت سفارش و شروع فرآیند ارسال کالا آغاز شده و در این مدت زمان در صورت بروز هرگونه نقص فنی و خرابی احتمالی مشتریان می توانند کالا را مرجوع نموده و درخواست بازپس گیری وجه خود را داشته باشند و یا در صورت موجودی تقاضای تعویض با کالای جدیدی را نمایند بدون این که درگیر پروسه ی گارانتی محصول گردند. ضمن این که حتی در صورت منصرف شدن شما از خرید خود، کالا در صورتی که پلمپ آن باز نشده باشد با کالای دیگری تعویض گشته و یا مرجوع می گردد.

 

لازم به ذکر است شرایط زیر کالا را از گارانتی و همین طور از مهلت تست خارج می نماید :

1.        اتمام مدت زمان گارانتی

2.        هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری

3.        مخدوش بودن و یا مفقود شدن کارت گارانتی و فاکتور

4.       مفقود شدن جعبه و هر یک از متعلقات محصول نظیر کابل، کیف و ...

5.        دستکاری و یا تعمیر کالا در مراکزی به جز هدفون دات آی آر و شرکت گارانتی کننده

6.        نفوذ آب ، گرد و غبار شدید و یا هرگونه ماده ی شیمیایی از جمله تمیز کننده ها ، به داخل دستگاه

7.        کامل نبودن و یا خدشه دار بودن جعبه و متعلقات کالا ( متعلقات کالا مانند کیف ، کابل، تبدیل و ... شامل گارانتی نمی باشد)

8.        استفاده از محصول ، خارج از استانداردهای تعریف شده برای آن یا با پلیرها و پخش کننده های معیوب ، غیر استاندارد و ناسازگار با کالا

     اما در صورت عدم بروز هیچ یک از شرایط فوق ، این مجموعه در قبال مشتریان خود ، یعنی عزیزانی که از این سایت خرید خود را انجام داده اند ، موظف است پس از دریافت کالا از مشتری آن را به شرکت گارانتی کننده ارسال و پیگیری های لازم برای تعویض کالا را انجام دهد و پس از آن کالا را مجددا برای مشتری ارسال نماید. همچنین شما می توانید راساً ارسال کالا به شرکت گارانتی کننده را بر عهده بگیرید.

     بدیهی است هزینه ارسال و دریافت کالا بر عهده ی مشتری می باشد.  لازم به ذکر است ، هدفون دات آی آر هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم پاسخگویی شرکت گارانتی کننده ندارد.