مقایسه کن

پیک موتوری

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1394/06/27 01:11:25

مشتریان عزیز مشهدی می توانند به منظور کاهش هزینه های ارسال و تسریع در خرید کالا ، از روش ارسال توسط پیک موتوری استفاده کنند. علاوه بر این ، با استفاده از این روش می توانند هزینه ی خرید کالای خود را در محل و پس از دریافت کالا پرداخت نمایند. هزینه ی تحویل کالا توسط پیک موتوری متغیر می باشد. پس از ثبت سفارش و انتخاب این روش ، هماهنگی های لازم با شما در مورد زمان ارسال کالا صورت خواهد گرفت.

 



نظرات 6

اردشیر
۱۳۹۶/۰۵/۱۰ ۰۱:۲۶:۱۶
درود و احترام در صورت امکان در مورد خرید هندزفری بی سیم داخل گوش حتفظه دار راهنمایی بفرمایید سپاس
هدفون دات آی آر
۱۳۹۶/۰۵/۱۰ ۱۴:۱۵:۲۶
سلام دوست عزیز ایام بر شما خوش. بهترین هدفون با مشخصات مدنظر شما هدفون حافطه دار سونی NW-WS413 می باشد که می توانید با مراجعه به صفحه ی هدفون مذکور ، مشخصات آن را مشاهده کنید.
مهدی
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ ۱۹:۳۶:۳۳
سلام خسته نباشید .میشه چند مدل هندزفری حافظه دار یا حداقل قابلیت داشتن کارت حافظه رو معرفی کنید
هدفون دات آی آر
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۲۲:۵۹:۳۴
سلام دوست عزیز ایام بر شما خوش. اگر منظور شما از هندزفری هدفون های داخل گوش می باشند، تنها هدفون های حافظه دار موجود در بازار مدل های NW-WS413 و NW-WS623 از برند سونی می باشند که البته این حافظه داخلی بوده و امکان استفاده از کارت حافظه وجود ندارد. در مورد سایر هدفون ها از نوع روی گوش تنها مدل با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه مدل Outlier از برند کریتیو می باشد. در صورت عدم تمایل به انتخاب هیچ یک از این محصولات مجبور به انتخاب از بین کالاهای برند های نامعتبر و غیر اصلی می باشید.
P. Y. M
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۰۶:۱۵:۱۳
سلام هدفونی سونی مدل wf 1000x دارین
هدفون دات آی آر
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۰:۳۵:۱۳
سلام دوست عزیز ایام بر شما خوش. خیر متاسفانه در حال حاضر شرکت ایران رهجو واردکننده ی رسمی محصولات سونی این مدل را موجود ندارد.

ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.