مقایسه کن

پست هوایی

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1397/09/28 21:34:30

سپیدبال با شروع فعالیت خود از سال 1370 و داشتن شبکه ی نمایندگی در بیش از 40 شهر و استان کشور و دفاتر متعدد در سطح شهرها و و بخش فعال موتوری و ماشینی جهت جمع آوری و توزیع محمولات و همچنین امکان پیگیری مرسولات ارسالی از طریق اینترنت باعث شده است تا سازمان های معتبر دولتی و غیر دولتی، اتحادیه ها و اصناف مختلف و صاحبان بزرگ ترین صنایع که در زمینه ی الکترونیک، خودروسازی، قطعه سازی، صنایع غذایی و کشاورزی، صنایع پوشاک و نساجی، صنعت ساختمان، تولید فرش و ... فعالیت می کنند، محصولات خود را توسط سپیدبال به اقصی نقاط ایران ارسال می نمایند.

تجارت الکترونیک از ضروریتهای مهم دنیای کسب و کار مدرن است. سپیدبال به یکپارچگی اینترنت با ارتباطات الکترونیک و این شیوه ی جدید تجارت آگاهی دارد. حمل و تحویل خرید اینترنتی شما به محل از جمله خدمات این شرکت خدمات بار و پست سریع هوایی است. سرعت، دقت و ضریب ایمنی بالا در ارسال کالا مهم ترین عامل انتخاب سرویس دهنده ی شما می باشد. شرکت سپیدبال با درک این موضوع همواره در ارتقاء امنیت حمل و نقل، کوشا و متعهد بوده است. این مجموعه ارسال بار را به صورت هوایی انجام داده و نماینده ی رسمی و دارنده ی استاک ایرلاین های معتبر داخلی از جمله ایران ایر، ماهان، آسمان و کیش ایر می باشد لذا امکان بسیار بالایی برای حمل و نقل محمولات گوناگون، بدون محدودیت وزنی و مکانی دارد. لازم به ذکر است این شرکت از سال 1381 دارای مجوز آژانس بار از سازمان هواپیمایی کشور بوده و همچنین عضو انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران نیز می باشد. از جمله خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می توان به تعیین بهترین ایرلاین، برنامه زمان بندی و مسیر پروازی و انجام هماهنگی های لازم و پیگیری های مستمر برای جلوگیری از توقف بار در فرودگاه های مختلف اشاره نمود.

با ثبت سفارش خود حداکثر تا ساعت 12 هر روز و انتخاب سپیدبال برای ارسال کالاهای زیر 400 هزار تومان، مبلغ 45 هزار تومان به جمع کل فاکتور شما افزوده می شود و کالای شما در تهران حداکثر پس از یک روز کاری و پیش از ساعت 13 و در شهرستان های دارای نمایندگی سپیدبال حداکثر پس از دو روز کاری در محل به دستتان خواهد رسید. برای شهر تهران و در صورتی که بخواهید کالای شما زودتر از موعد مقرر به دستتان برسد می توانید با هماهنگی با همکاران ما در هدفون دات آی آر و پرداخت مابه التفاوت هزینه ی ارسال، یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید:

- تحویل در فرودگاه مهرآباد و تنها 4 ساعت پس از پرواز

- تحویل در محل و پیش از ساعت 9 روز بعد

- تحویل در محل و حداکثر تا ساعت 23 همان شب



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.