مقایسه کن

تیپاکس

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1394/06/27 01:08:40

هدفون دات آی آر این آزادی عمل را به مشتریان خود می دهد که هنگام طی کردن مراحل خرید، روش ارسال را بر اساس سلیقه ی خودشان انتخاب نمایند.

این امر از آن جهت می باشد که مشتریان عزیز بسته به محل سکونت و آشنایی با شرکت های حمل و نقل منطقه ی خود، بهترین و سریع ترین روش را مطابق نیاز خود انتخاب خواهند نمود.

تیپاکس

تیپاکس یکی از خوشنام ترین شرکت های حمل و نقل داخل کشور می باشد که با سابقه ای بالغ بر نیم قرن در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد.

 

مقاصد تیپاکس

استفاده از تیپاکس برای عزیزانی میسر می باشد که این شرکت در شهر محل سکونت آن ها شعبه داشته باشد که در این صورت این روش باعث دریافت سریع تر سفارشات می گردد.

 

مقاصد تک مسیره

سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.

 

مقاصد دو مسیره

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

 

مدت زمان تحویل

پس از تحویل بسته به تیپاکس، ارسال به تهران در 24 ساعت کاری، ارسال به سایر مراکز استان ها 48 ساعت و تحویل کالا به شهرهای دورتر نهایتا 72 ساعت به طول خواهد انجامید.

 

هزینه ی ارسال توسط تیپاکس

انتخاب روش ارسال تیپاکس 80000 تومان هزینه خواهد داشت که هزینه اخذ شده، شامل هزینه ارسال، بسته‌بندی و ... می‌باشد و ممکن است با قبض متصل شده به بسته متفاوت باشد.

 

زمان ارسال

لازم به ذکر است فرآیند ارسال کالاها هر روز (روزهای کاری) از ساعت 12 آغاز می گردد لذا ارسال سفارشاتی که پس از این ساعت ثبت شود به روز بعد موکول خواهد شد.

 



نظرات 1

کاربر
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۰۲:۲۴:۲۷
سلام. شرکت تیپاکس اصلا شرکت خوبی نیست. تبلیغاتش را باور نکنید. پست تیپاکس احساس مسئولیت و تعهدِ لازم را ندارد. با وجود دریافت هزینه های بالا، محموله ها به موقع به مقصد نرسیده و اینها که میگویند فقط تبلیغات است. در تجربه ای شخصی برای خود ما، حداکثر 48 ساعتِ نخستِ وعده داده شده، تا به حال به 5 روز رسیده و هنوز هم بسته ای به دستمان نرسیده است. سیستم به اصطلاح پیگیریِ آنلاینِ مرسولات توسط مشتریان درست کار نکرده و اطلاعاتش نادرست بوده و به اصطلاح سرِ کاری است. شماره 5457 هم که برای پیگیری و اعلام شکایت قرار داده اند اولا در خیلی ساعات و در روزهای تعطیل فعال نبوده و در ساعات و روزهای کاری هم اختلال دارد. (مثلا از شماره 0912 قابل تماس نیست!) البته اگر پس از کلی معطلی موفق به تماس شوید، وعده های نادرست و به اصطلاح سر خرمنِ پیگیری و اقدام میدهند و اما در عمل کاری انجام نمیشود و فقط حرف است و وعده و وعید. مدیریتشان بسیار بد است. اصلا شعارها و ادعاهایشان باورتان نشود. به این شرکت اعتماد نباید کرد. به این شرکت امانتی را نباید سپرد. اگر انشاالله با همت مردم و مشتریان این شرکت تحریم شود شاید مدیریت بسیار ضعیف و ناکارایش را اصلاح کرده و اینگونه خدمات-دهیِ ضعیف و غیرمسئولانه نداشته باشد. از بقیه مردم و مشتریان هم تقاضا میشود ناکارایی این شرکت را به اطلاع بقیه رسانده و در دفاع از حقوق مشتریان مشارکت کنند. انشاالله. در ضمن جدا پیشنهاد میشود شهروندان شکایات خود از تیپاکس را همچنین به شماره تلفن 195، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور و از این قبیل نیز اعلام نمایند تا یا ترجیحا تیپاکس در مدیریت و سیستمها و روشهای خود اصلاح و تحول اساسی به وجود آورد یا دستکم مجوز آن توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به دلیل عدم رعایت استانداردها و ضوابط و مسئولیتهای مربوط لغو شود. با سپاس.

ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.