مقایسه کن

تیپاکس

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1394/06/27 01:08:40

تیپاکس یکی از معروف ترین و البته خوشنام ترین شرکت های حمل و نقل داخل کشور می باشد که با سابقه ای بالغ بر نیم قرن در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد. استفاده از این روش برای عزیزانی مقدور می باشد که این شرکت دارای شعبه یا شعباتی در شهر محل سکونت آن ها باشد که در این صورت این روش باعث می شود کالاهای مشتریان سریع تر به دست آن ها برسد. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند. پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، ارسال به تهران 24 در ساعت کاری انجام خواهد گرفت، ارسال به سایر مراکز استان ها 48 ساعت و تحویل کالا به شهرهای دورتر نهایتا 72 ساعت به طول خواهد انجامید.  هزینه ی تحویل کالا توسط تیپاکس 38000 تومان می باشد. توجه داشته باشید که هزینه پستی اخذ شده، شامل هزینه پستی، هزینه بسته‌بندی و ... می‌باشد و ممکن است با قبض متصل شده به بسته متفاوت باشد.

لازم به ذکر است فرآیند ارسال کالاها هر روز (روزهای کاری) از ساعت 12 آغاز می گردد لذا ارسال سفارشاتی که پس از این ساعت ثبت شود به روز بعد موکول خواهد شد. همچنین برای خرید های بالاتر از 400 هزار تومان هزینه ی ارسال برای خریدار رایگان و بر عهده ی هدفون دات آی آر خواهد بود. بدیهی است برای خرید های پایین تر از 400 هزار تومان این هزینه بر عهده ی شخص خریدار می باشد.



نظرات 1

کاربر
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۰۲:۲۴:۲۷
سلام. شرکت تیپاکس اصلا شرکت خوبی نیست. تبلیغاتش را باور نکنید. پست تیپاکس احساس مسئولیت و تعهدِ لازم را ندارد. با وجود دریافت هزینه های بالا، محموله ها به موقع به مقصد نرسیده و اینها که میگویند فقط تبلیغات است. در تجربه ای شخصی برای خود ما، حداکثر 48 ساعتِ نخستِ وعده داده شده، تا به حال به 5 روز رسیده و هنوز هم بسته ای به دستمان نرسیده است. سیستم به اصطلاح پیگیریِ آنلاینِ مرسولات توسط مشتریان درست کار نکرده و اطلاعاتش نادرست بوده و به اصطلاح سرِ کاری است. شماره 5457 هم که برای پیگیری و اعلام شکایت قرار داده اند اولا در خیلی ساعات و در روزهای تعطیل فعال نبوده و در ساعات و روزهای کاری هم اختلال دارد. (مثلا از شماره 0912 قابل تماس نیست!) البته اگر پس از کلی معطلی موفق به تماس شوید، وعده های نادرست و به اصطلاح سر خرمنِ پیگیری و اقدام میدهند و اما در عمل کاری انجام نمیشود و فقط حرف است و وعده و وعید. مدیریتشان بسیار بد است. اصلا شعارها و ادعاهایشان باورتان نشود. به این شرکت اعتماد نباید کرد. به این شرکت امانتی را نباید سپرد. اگر انشاالله با همت مردم و مشتریان این شرکت تحریم شود شاید مدیریت بسیار ضعیف و ناکارایش را اصلاح کرده و اینگونه خدمات-دهیِ ضعیف و غیرمسئولانه نداشته باشد. از بقیه مردم و مشتریان هم تقاضا میشود ناکارایی این شرکت را به اطلاع بقیه رسانده و در دفاع از حقوق مشتریان مشارکت کنند. انشاالله. در ضمن جدا پیشنهاد میشود شهروندان شکایات خود از تیپاکس را همچنین به شماره تلفن 195، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور و از این قبیل نیز اعلام نمایند تا یا ترجیحا تیپاکس در مدیریت و سیستمها و روشهای خود اصلاح و تحول اساسی به وجود آورد یا دستکم مجوز آن توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به دلیل عدم رعایت استانداردها و ضوابط و مسئولیتهای مربوط لغو شود. با سپاس.

ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.