مقایسه کن

درباره ما

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1395/07/17 10:47:58

مجموعه ی هدفون دات آی آر با نام تجاری ترنج از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نمود و با گذشت زمان و احساس نیاز به انجام کار تخصصی در زمینه ای خاص در دنیای مدرن امروزی ، رفته رفته فعالیت خود را به صورت کاملا تخصصی در زمینه ی فروش محصولات صوتی شامل هدفون ، هدست ، هندزفری ، موزیک پلیر ، اسپیکر پورتابل و لوازم جانبی مرتبط دنبال کرد. در این سال ها همواره جای خالی یک پایگاه داده ی ارزشمند برای رجوع ، به منظور راهنمایی درست خریداران احساس می شد. در کنار این موضوع ، مراجعه ی مشتریان از شهرستان های اطراف و راه های دور تنها برای خرید کالا به دلیل نبود فروشگاهی جامع و تخصصی در محل زندگی این عزیزان ، ما را بر آن داشت تا خدمت رسانی خود را در سراسر ایران به خصوص نقاط دور دست گسترش دهیم.

این مجموعه از سال 1392 اقدام به طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی نمود تا علاوه بر ایجاد منبعی جامع جهت دسترسی آسان به اطلاعات فنی و توضیحات تجاری محصولات ، امکان خرید آسان برای هموطنانی که دسترسی محلی به محصولات مورد نظر خود در شهرستان یا روستای محل سکونت خود ندارند را فراهم آورد.

در این راستا ، مدیریت هدفون دات آی آر تنی چند از طراحان زبده وب سایت ، طراحان خوش سلیقه ی گرافیک و نیروهای تحصیل کرده در زمینه ی زبان انگلیسی را به کادر خود افزود و سپس با شروع آموزش ، زمینه ی آشنایی کامل آنان با این علم را فراهم آورد و بدین شکل مراحل شکل گیری یکی از تخصصی ترین و جامع ترین وب سایت های فروش آنلاین در کشور ادامه یافت.

هدف این مجموعه ، گردآوری مجموعه ای از برترین برندهای دنیا با مطمئن ترین گارانتی های کشور با تکیه بر پوشش سلیقه ها و قدرت های خرید گوناگون می باشد به شکلی که هر مشتری با هر نوع کاربری و هر میزان بودجه ، امکان خرید محصولی با امکانات و ویژگی های مورد نظر خود را داشته باشد.

ما با تکیه به دانش فنی و تجربی خود ، بخشی از محتوای سایت را خود تولید کرده و سایر مطالب مورد نیاز را از کتب و سایت های معتبر و مرجع استخراج نموده و ترجمه ی آن ها را داخل سایت قرار داده ایم. لذا در صورت هرگونه مغایرت و یا حتی کمبود اطلاعات نسبت به سایر سایت های داخلی ، با اطمینان اعلام می کنیم که دلیل این امر چیزی جز عدم اطمینان به صحت آن مطالب و یا نبود هیچ گونه رد پایی از آن موضوعات در سایت های رسمی آن محصولات نمی باشد.

در پایان امیدواریم تلاش های شبانه روزی تیم هدفون دات آی آر به منظور خدمت رسانی به هم میهنان عزیز ، مورد عنایت و رضایت ایرانیان عزیز قرار گرفته و به امید روزی که برندی ایرانی و با کیفیت در بین برترین برند های دنیا جای داشته باشد. منتظر نقطه نظرات و انتقادات شما عزیزان از طریق راه های ارتباطی خود هستیم. امید است ما را در ارائه ی هر چه بهتر خدمات یاری نمایید.



نظرات 6

روح‌اله
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۲۱:۴۷:۳۰
با سلام و خسته نباشید، بنده هدفون یا هندزفری میخوام برای گوش دادن ب اهنگ های پاپ و بیس دار،جاهایی که استفاده میکنم بیشتر منزل و بعدش باشگاه هستش، تفکیک صدای زیر هم اگر داشته باشه خوب، نهایت هزینه بنده ۱۵۰ تومن. ممنون از راهنماییتون
هدفون دات آی آر
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۲:۵۰:۱۸
سلام دوست عزیز ایام بر شما خوش. شما توضیح کاملی در مورد نوع هدفون مدنظرتون ندادید. آیا منظورتون از هندزفری، هدفون داخل گوش میکروفون دار هست؟ یا این که داشتن میکروفون براتون اهمیت نداره ؟ از اونجایی که تصمیم دارین هنگام ورزش هم از این هدفون استفاده کنید آیا برای جلوگیری از افتادن هدفون از گوش حاضر به انتخاب محصولات دور گوش هستید یا خیر؟ لطفا پس از ارائه ی اطلاعات دقیق در مورد نوع هدفون مدنظر، منتظر پاسخ ما بمانید. اما در صورتی که امکان افزایش رنج هزینه ی خرید تا سقف 200 هزار تومان برای شما مقدور باشد، پیشنهاد ما 1more ibfree هست که می تونه از هر نظر نیازهای شما رو برآورده کنه. این محصول علاوه بر بی سیم بودن و ارائه ی آزادی عمل بیشتر به شما در حین ورزش، از گیره هایی برای جلوگیری از افتادن آن نیز برخوردار می باشد و در عین حال صدایی فوق العاده با کیفیت و با بیس بالا دارد.
روح‌اله
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۹:۳۸:۱۲
سلام.قیمت1more 301 چقدر؟ این مدل از نظر بیس و کیفیت صداش چطور؟نهایت هزینه کردنم۱۵۰تومن، مدل های مد نظرم هدفون دور گوش و ایرباد داخل گوش و دورگردنی هستش. هرچی جمع و جور باشه بهتر از این میکروفن دارایی که بزرگ هستن منظورم نیستش فقط در حد جواب دادن به تلفن
هدفون دات آی آر
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۰۰:۴۴:۵۱
سلام مجدد دوست عزیز ایام بر شما خوش. تمامی قیمت ها را در صورتی که موجود باشند می توانید در سایت ملاحظه بفرمایید. ضمن این که به طور کلی هدفون های وان مور کیفیت صدای فوق العاده ای دارند، برای موارد مدنظر شما هدفون دور گوش Pioneer SE-E711T با طراحی In-Ear و هدفون پشت گردن Energy Sistem Running One با طراحی Earbud مناسب می باشد. سایر هدفون هایی که با طراحی داخل گوش پیشنهادات می گردد بدین شرح می باشد : 1. SkullCandy JIB W/ Mic و 2. JBL T110 و 3. Philips 8105. در این پاسخ تلاش شد از همه انواع هدفون با برند های مختلف مواردی معرفی گردد تا شما بتوانید آن که با خواسته های شما سازگار تر است را برگزینید. لازم به ذکر است تمامی هدفون های فوق دارای میکروفون بوده و امکان پاسخ تماس را دارا می باشند.
روح‌اله
۱۳۹۷/۰۵/۰۵ ۱۳:۴۶:۵۴
با سلام وخسته نباشین شرمنده بازم مزاحمتون شدم، یک سوال برایم پیش آمده اینکه آیا از لحاظ قیمت و مخصوصا کیفیت صدا (بلندی صدا، بیس، شفافیت) بین (هدفون های بلوتوث) با (هدفون های سیمی) تفاوت هست؟ چون بنده اولویت در انتخاب هدفون برایم اول بیس خوب و واضح ، پخش صداهای زیر و ریز، بلندی صدا و کیفیت خود هدفون میباشد، بیشتر سبک پاپ گوش میدم هم در منزل و هم در بیرون مثلا باشگاه موسیقی گوش میدم، و بعد از اولویت های بالا در صورت رسیدن بودجه ام بلوتوث داشته باشد خوب. نهایت بودجه ۲۰۰تا۲۳۰تومن هستش، لطفا بعد از جواب سوال اولم مدل های مورد نظرتون رو بهم معرفی کنین.ممنون از راهنمایتون
هدفون دات آی آر
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۱:۴۰:۰۰
سلام دوست عزیز ایام بر شما خوش. از آنجایی که پهنای باند قابل انتقال در بلوتوث نسبت به سیم کم تر می باشد لذا در صورت بالاتر رفتن کیفیت از یک حد مشخص، بین انتقال بلوتوث و سیمی تفاوت کیفیت به وجود می آید به طوری که هدفون های رده بالایی که هم قابلیت اتصال با سیم و هم با بلوتوث را دارند، دو مشخصات فنی مختلف برای این دو روش اعلام می کنند. این تفاوت کیفیت زمانی به وجود می آید که کیفیت صدا از توان انتقالی بلوتوث بالاتر برود.با توجه به توضیحات ارائه شده، در رده ی مد نظر شما بلوتوث قابلیت انتقال حداکثر کیفیت صدا را دارا می باشد و تنها تفاوت در این است که شما می بایست برای هدفون بلوتوثی با مشخصات فنی مشابه یک هدفون سیمی هزینه ی بیشتری پرداخت کنید. یعنی یک هدفون بلوتوث 200 هزار تومانی از یک هدفون سیمی 200 هزار تومانی با همان برند از کیفیت صدای پایین تری برخوردار است اما این تفاوت خیلی محسوس نمی باشد. ضمن این که می توان با انتخاب یک هدفون بلوتوث از یک برند ارزان تر به همان کیفیت صدای یک هدفون سیمی با برندی گران تر دست یافت. لذا پیشنهاد ما به شما خرید هدفون بلوتوث وان مور ibfree می باشد. اما در صورتی که به جمع بندی برای خرید هدفون بلوتوث نرسیدید، می توانید اسکال کندی SMOKIN' BUDS 2 یا سونی MDR-XB55AP یا جی بی ال T290 یا کریتیو Hitz MA500 را انتخاب نمایید.

ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.