مقایسه کن

جدیدترین هدفون های فیلیپس

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1394/12/24 22:46:08
هدفون دات آی آز به عنوان نماینده ی رسمی و انحصاری محصولات صوتی و تصویری فیلیپس در استان های خراسان مفتخر است تا فروش جدیدترین محصولات فیلیپس را برای اولین بار آغاز کند. این محصولات فیلیپس که به تازگی وارد ایران شده اند تنها و تنها در سایت هدفون دات آی آر قابل بررسی و خرید هستند و تاکنون هیچ سایت معتبر دیگری دارای این محصولات نیستند.

در بین محصولات جدید فیلیپس ، سری جدید از مجموعه ی ورزشی فیلیپس (سری SHQ) به چشم می خورد که در این بین می توان به SHQ3300 و SHQ4300 اشاره کرد که رده های بالاتر و جدیدتر SHQ3200 و SHQ4200 می باشند. همچنین برای طرفداران محصولات دوست داشتنی فیلیپس دیدن محصولات جدیدی مانند SHE3905 ، SHE8105 و SHE9105 باعث بسی خوشحالی است چرا که آن ها طراحی میکروفون دار مدل های پر طرفدار SHE3900 ، SHE8100 و SHE9100 می باشند. لذا طرفداران این مدل ها حال می توانند از هدفون های مورد علاقه ی خود به عنوان هندزفری نیز بهره ببرند.

یکی از انتقاداتی که طرفداران فیلیپس به این شرکت وارد می کردند کمبود گزینه های موجود در بین هدفون های بیسیم این شرکت بود که این مورد نیز به گوش شرکت فیلیپس رسانده شده و برطرف شد، چرا که در بین محصولات جدید ، SHD8700 که هدفونی بیسیم مخصوص تلویزیون است که از امواج 2.4GHz بهره می برد و دو هدفون SHB5500 و SHB8000 که از امواج بلوتوث بهره می برد نیز دیده می شود.

شرکت فیلیپس همواره یکی از پیشگامان و نوآوران عرصه های صوتی و تصویری به خصوص طراحی و ساخت هدفون بوده و پس از عرضه ی این محصولات هیچ جای خالی و نقطه ی تاریکی در پرونده ی خود باقی نگذارده است. آخرین محصولاتی که پرونده ی حرفه ای هدفون های فیلیپس را تکمیل می کند محصولات جدید و فوق العاده ی سری TX و PRO می باشد. PRO6105، TX2، TX1 و PRO6305 چهار محصول بسیار جدید و کاملا متفاوت از سایر محصولات فیلیپس است که با بهره گیری از صدای High-Res به زودی مشتریان زیادی را به سمت خود جلب خواهد کرد. شما می توانید مشخصات فنی آن ها را تنها در سایت هدفون دات آی آر مورد بررسی و مقایسه قرار داده و خرید نمایید.



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.