مقایسه کن

آشنایی با برندها : فیلیپس

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1396/12/17 19:54:50

فیلیپس همواره دارای فکری جدید در عرصه صدا بوده است. از زمان خلق رادیو های مینی وات در سال 1923، دستگاه های ضبط صوت در سال 1948 و سی دی در سال 1979، فیلیپس همواره مرزهای نوآوری در سیستم های صوتی را در نوردیده است و برای نسل های متوالی تا به امروز، با تولید محصولات با کیفیت به مسیر خود ادامه داده است. ما با افتخار هدفون های داخل گوش،هدفون های دور گوش، هدفون های پشت گردن، هدفون های خانگی، هدفون های ورزشی، هدفون های دی جی، هدفون های بلوتوث، هدفون های تلویزیون، هدفون های خاص و هدست های این برند معتبر را ارائه می دهیم تا برای شما یک تجربه ی صوتی قابل اعتماد و با شکوه در حالی که در خانه، محل کار، باشگاه ورزشی و یا زمانی که در حال رفتن به جایی هستید به ارمغان بیاوریم.

این برند هلندی در ایران با گارانتی شرکت واسل، نماینده ی انحصاری محصولات صوتی فیلیپس عرضه می گردد لذا برای حصول اطمینان از اصل بودن این محصولات، حتما آن ها را با گارانتی تعویض یک ساله ی واسل تهیه نمایید. به منظور آشنایی بیشتر شما مشتریان گرامی با هدفون ها و هدست های فیلیپس، مقاله ی زیر در راستای معرفی نحوه ی نام گذاری این کالاها آماده شده است که توجه شما را به آن جلب می نماییم.

کد تعیین کننده ی مدل هدفون ها و هدست های فیلیپس به جز در چند مورد استثناء، از نظم و قائده ی خاصی برخوردار هستند. به این صورت که یک عبارت انگلیسی سه حرفی و در ادامه ی آن یک رشته عدد 4 رقمی قرار می گیرد که حرف آخر عبارت انگلیسی نشان دهنده ی رده ی آن محصول می باشد و عدد آن نشانه ی مدل محصول می باشد. در صورت آشنایی با این کدها می توانید به راحتی کالای با ویژگی های مورد نظر خود را از بین تعداد زیاد هدفون ها و هدست های فیلیپس بیابید. در ادامه سری های مختلف فیلیپس را به شما معرفی می کنیم.

 

سری SHE : داخل گوش از هر دو نوع In-Ear و Earbud غالبا با رنگ بندی های جذاب

سری SHP : خانگی با طراحی اطراف گوش، دارای مبدل 3.5 به 6.3 میلی متری و کابل های عمدتا بلند

سری SHM : هدست با 2 جک 3.5 میلی متری

سری SHS : دور گوش (Earhook) یا پشت گردن (Neckband)

سری SHQ : ورزشی، ضد آب، دارای کیف، بسیار سبک، دارای گیره و کابل مقاوم

سری SHL : مخصوص دی جی ها با کاپ های چرخشی و رنگ بندی های جذاب

سری SHO : نشکن و ضد ضربه

سری SHB : بلوتوث

سری SHD : مخصوص تلویزیون

 

قابل ذکر است که به جز سری های SHM و SHB که همه ی کالاهای آن ها میکروفون دار می باشند در سایر سری ها اگر عدد آخر رشته اعداد 0 باشد یعنی آن هدفون بدون میکروفون است و در صورتی که 5 باشد یعنی دارای میکروفون می باشد. به طور مثال SHE3700 یک هدفون داخل گوش بدون میکروفون است و SHE3705 همان هدفون داخل گوش با میکروفون. رده ی جدیدی که در این قوائد نمی گنجد مدل های Pro6105، TX2، TX1 و Pro6305 بوده که بالاترین رده ی هدفون های داخل گوش In-Ear می باشند که از صدای High-Res برخوردار بوده و دارای میکروفون نیز هستند.



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.