مقایسه کن

تغییر شرایط پاسخگویی شرکت های گارانتی دهنده

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1398/11/16 11:24:18

نظر به این که فروشگاه اینترنتی هدفون دات آی آر همواره با تکیه بر مشتری مداری سعی در جلب حداکثری رضایت شما خریداران عزیز داشته است، بر خود لازم می دانیم با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و تحریم های ظالمانه ی آمریکا شرایط جدید پاسخگویی شرکت های گارانتی را به استحضار شما برسانیم.

از آنجا که خرید کالا با گارانتی های اصلی همواره باعث آسودگی خیال شما مشتریان عزیز از اصالت کالاها بوده است، رویه ی مجموعه ی هدفون دات آی آر از ابتدا، فراهم کردن برترین برندهای هدفون دنیا با برترین گارانتی های داخل کشور بوده است. این گارانتی ها غالبا نماینده ی انحصاری این برندها در ایران بوده و به همین دلیل تحت نظارت شرکت مبدا می باشند که این امر موجب می شود خیال ما در زمینه ی پاسخگویی مناسب این گارانتی ها به شما مشریان عزیز راحت باشد. اما در طی ماه های گذشته و به دلیل تحریم های ظالمانه ی آمریکا در قبال کشورمان، ارتباط اکثر این برندها با شرکت های ایرانی محدود شده است که این مساله موجب کاهش قدرت سرویس دهی این گارانتی ها گردیده است. تا پیش از این در بیش از 90% مواقع پس از خرابی محصولات در مدت زمان گارانتی و تحت شرایط آن، کالای آسیب دیده توسط این شرکت ها تعویض می گردید اما در شرایط کنونی و باتوجه به کسری بسیار شدید کالا در ایران، شرکت های گارانتی دهنده در بیشتر مواقع امکان تعویض کالا را نداشته و آن ها را تعمیر می نمایند. لذا بر خود دانستیم بنابر رسالت خود که همانا صداقت با شما مشتریان عزیز سایتمان می باشد این مساله را به اطلاع شما برسانیم.



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.