مقایسه کن

بهترین هدفون با میکروفون برای تماس صوتی و تصویری در سال 2022

نوشته شده توسط: معین | 1401/04/08 21:56:23

در این مقاله از سایت هدفون دات آی آر قصد داریم در مورد بهترین هدفون برای تماس صوتی و تصویری در سال 2022 صحبت کنیم. بدون شک اینکه با بهترین هدفون سال آشنایی داشته باشید، به شما در انتخاب مناسب هدفون کمک می‌کند. بهترین هدفون با میکروفون داخلی نشان می‌دهد که چگونه فناوری صوتی، که اغلب با گوش دادن به موسیقی مرتبط است، می‌تواند برای ارتباطات دوطرفه نیز مفید باشد. توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید با بهترین هدفون در سال 2022 که برای برقراری تماس مناسب است، آشنایی داشته باشید.

بهترین هدفون با میکروفون برای تماس صوتی و تصویری در سال 2022

هدفون‌های امروزی به ویژه هدفون‌های بی‌سیم، مجموعه‌ای از میکروفون‌های کوچک را در هدست گنجانده‌اند. در درجه اول، این موارد به عنوان بخشی از یک فناوری داخلی برای حذف نویز استفاده می‌شوند. اما حذف نویز تنها کاربرد آن‌ها نیست و مزایای بیشتری را با تماس صوتی و تصویری به صورت دوطرفه، می‌توانید تجربه کنید.

از آنجایی که بسیاری از ما همچنان به صورت دورکاری و در منزل کار خود را انجام می‌دهیم و برای برقراری ارتباط با همکاران خود به تماس‌های صوتی و تصویری روزانه می‌پردازیم، هدفونهای دارای میکروفون داخلی کمک کرده‌اند تا کار در خانه را برای خودمان راحت‌تر و برای اعضای خانواده بدون مزاحمت کنیم. معمولا برای اولین بار هدفون را از طریق بلوتوث با تلفن‌ همراه یا هر دیوایس دیگری جفت می‌کنید و دفعه بعد که قصد استفاده از آن را دارید، این اتصال به صورت خودکار برقرار می‌شود.

البته همه مدل‌ها به صورت یکسان ساخته نمی‌شوند و طبق تجربیات تیم هدفون دات آی آر، ممکن است برخی از هدفون‌ها به بهترین شکل ممکن طراحی شده باشند، اما کیفیت پایینی در برقراری تماس داشته باشند. ما به معنای واقعی کلمه صدها هدست و هدفون مختلف را برای تماس تست کرده‌ایم، بنابراین نیازی شما اینکار را انجام دهید و به صورت اشتباه، هدفون بی‌کیفیت انتخاب کنید. کافیست لیست زیر را مشاهده کنید.

هدفون‌های مناسب برای برقراری تماس تصویری و صوتی

در این قسمت لیستی از هدفون‌ها را تهیه کرده‌ایم که به کمک آن‌ها می‌توانید از تماس‌های ویدیویی و صوتی خود نهایت لذت را ببرید، بنابراین با ما همراه باشید.

هدفون Sony مدل WH-1000XM5

عملکرد مناسب در تماس به همراه طراحی بسیار شیک و زیبا. مشخصات فنی این هدفون را در ادامه توضیح می‌دهیم. این مدل از هدفون‌های سونی، 8.8 اونس باتری دارد که به مدل 40 ساعت و در صورت فعال بودن ANC تا 30 ساعت پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

مزایا خرید هدفون Sony مدل WH-1000XM5

  • صدای واضح و رسا
  • گزینه‌های کنترل عالی
  • حذف نویز چشمگیر
  • عمر باتری طولانی
  • کیفلیت تماس در حد بسیار بالا

معایب خرید هدفون Sony مدل WH-1000XM5

  • بالا بودن قیمت
  • داغ شدن اطراف گوش، در زمان استفاده طولانی مدت

مدل XM4 این سری از هدفون‌های سونی کیفیت بسیار خوبی داشت و تیم ما را شگفت زده کرده بود. اما عرضه غافلگیر کننده سری XM5 در ماه مه میلادی، نشان‌دهنده پیشرفت‌های بسیار زیادی بود که نمی‌توانستیم از آن‌ها چشم پوشی کنیم و آن را در این لیست قرار ندهیم. این هدفون به کمک 8 عدد میکروفون توانسته کیفیت تماس بسیار خوبی را به مصرف کننده ارائه دهد و پیشرفت بسیار قابل توجهی در این زمینه داشته است. قابلیت حذف نویز آن باعث شده تا صدای باد و صدای محیط اطراف به حداقل برسد و دو طرف بتوانند مکالمه خوبی داشته باشند.

Apple AirPods Max

به احتمال زیاد می‌توانیم این هدفون را به عنوان بهترین هدفون اپل برای برقراری تماس صوتی و تصویری در نظر بگیریم. این هدفون با وزن و ابعاد: 7.4 x 6.6 x 3.3 اینچ طراحی شده است. همچنین اونس باتری آن برابر با 13.6 است که در صورت روشن بودن ANC تا 20 ساعت شارژ دهی باتری دارد. برد بلوتوث آن 33 فوت است که برابر با 10 متر می‌باشد.

مزایای خرید Apple AirPods Max

  • طراحی لوکس
  • حذف نویز عالی
  • صدای فضایی عالی به نظر می‌رسد

معایب خرید Apple AirPods Max

  • گران بودن قیمت

اگرچه این ایرپاد در سطح بسیاری از هدفون‌های دیگر نیست، اما اپل یک موضوع را خوب می‌داند و آن این است که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان ایرپاد برای برقراری تماس عمل کنند.

کلام آخر

به صورت کلی و همانطور که در این مقاله گفته شد، هدفون‌ها امروزه نقش بسیار مهمی در زندگی افراد جامعه دارند. بسیاری از افراد از هدفون‌ها برای بازی کردن، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، تولید محتوا و سایر مواردی که از این قبیل است، استفاده می‌کنند. اما شاید بتوانیم یکی از مهم‌ترین کاربردهای هدفون‌ها را برقراری تماس بدانیم. امکان صحبت کردن با هدفون در زمان تماس ویدیویی یا تصویری امروزه به کمک تکنولوژی‌های مختلف فراهم شده است. ما در این مقاله از سایت هدفون دات آی آر سعی کردیم دو مورد از بهترین هدفون‌ها برای برقراری تماس صوتی و ویدیویی را برای شما معرفی کنیم. در مقالات بعدی سعی می‌کنیم هدفون‌های بیشتری را در این راستا معرفی کنیم. در صورتی که قصد خرید هدفون را دارید، توصیه می‌کنیم به فروشگاه سایت ما مراجعه کنید و بهترین هدفون‌ها را مشاهده و خریداری کنید. امید است اطلاعات ارائه شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.