مقایسه کن

بهترین هدفون با میکروفون برای تماس صوتی و تصویری در سال 2022 | بخش دوم

نوشته شده توسط: معین | 1401/04/10 17:01:52

در مقاله قبلی بهترین هدفون‌هایی که برای برقراری تماس مناسب بودند را برای شما معرفی کردیم. اما همانطور که در انتهای آن مطلب توضیح دادیم، تنها آن هدفون‌ها نبودند و انواع مختلف دیگری هم وجود دارند که برای این کار مناسب هستند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا دومین مطلب درباره بهترین هدفون برای تماس تصویری و صوتی در سال 2022 را برای شما تهیه کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین هدفون با میکروفون برای تماس صوتی و تصویری در سال 2022

همه ما امروزه درباره اهمیت استفاده از هدفون‌ها آگاه هستیم و می‌دانیم که این دیوایس‌ها برای موارد مختلفی کاربرد دارند. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌شود از هدفون‌ها استفاده کرد، برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری است. اما برای اینکه بتوانید یک تماس بدون مشکل داشته باشید، باید از هدفون‌های مناسب استفاده کنید. زیرا این هدفون‌ها میکروفون خوبی دارند و می‌توانند صدای شما را به خوبی منتقل کنند. همچنین هدفون‌هایی که در این مقاله به شما معرفی می‌شوند، به نوعی طراحی شده‌اند که به راحتی روی گوش قرار می‌گیرند. همین موضوع باعث می‌شود تا صدای محیط اطراف در زمان برقراری تماس مزاحم شما نشود. در ادامه به معرفی بخش دوم از هدفون‌ها می‌پردازیم. لازم به ذکر است که تیم هدفون دات آی آر صدها عدد هدفون را بررسی و امتحان کرده‌اند و از بین این تعداد، لیستی استخراج شده است. قسمت دوم این لیست به شرح ذیل خواهد بود.

هدفون Sony WF-1000XM4

این هدفون، بی‌سیم طراحی شده است و در داخل گوش قرار می‌گیرد. میزان نگهداری شارژ باتری آن حدود 8 ساعت است و در  دارا بودن و روشن بودن ANC، تا 12 ساعت شارژ نگه می‌دارد. اما در صورتی که خاموش باشد، حدود 24 ساعت با جعبه شارژ نگه می‌دارد. برد بلوتوث آن حدود 33 فوت است و از کدک‌های LDAC، AAC، SBC پشتیبانی می‌کند. همچنین مقاوم در برابر آب است و دارای رتبه IPX4 می‌باشد.

مزیت‌ها و دلایل خرید این محصول

  • کیفیت صدای بسیار بالا و مناسب
  • طراحی زیبا
  • نویزگیرها قوی و قابلیت حذف صدای مزاحم
  • عمر باتری عالی
  • تعداد بسیار زیادی از قابلیت‌هایی که برای استفاده شخصی طراحی شده است
  • کنترلرهای هوشمند و پاسخگو

معایب خرید این محصول

  • نداشتن فناوری NFC
  • تناسب ناپایدار

هدفون Sony WF-1000XM4 دارای صدای عالی، حذف نویز و بسیار ویژگی خوب دیگر است. قیمت نسبتا بالای این هدفون ممکن است عاملی باشد که شما از انتخاب آن اجتناب کنید، اما واقعیت این است که ارزش این هدفون از قیمت آن بسیار بیشتر است و عملکرد خیلی بهتری به شما ارائه می‌دهد. طول عمر بالای باتری و کیفیت صدای عالی را در کنار سایر ویژگی‌های این محصول قرار دهید و به راحتی متوجه می‌شوید که چرا این هدفون، در چنین لیستی قرار می‌گیرد.

سطح کیفیت صدای این محصول در زمان پخش موسیقی هم واقعا مثال زدنی است. این کیفیت به حدی بالاست که شما فکر می‌کنید نوازدگان آن موسیقی دقیقا در جلوی چشمان شما در حال نواختن موسیقی هستند.

هدفون Technics EAH-A800

هدفون نام برده شده نیز یکی دیگر از سری هدفون‌هایی است که برای دارای میکروفون هستند و برای برقراری تماس صوتی و تصویری مناسب هستند. نوع این هدفون، پشت بسته، روی گوش و بی‌سیم است، البته مدل‌های سیم‌دار آن هم نیز موجود است. وزن آن برابر با 11.16 است و سایز آن برابر با

6-11/16 x 3-3/8 اینچ؛ 10.5 اونس. عمر باتری حدود در صورت روشن بودن ANC حدود 50 ساعت است. محدوده برد بلوتوث آن حدود 33 فوت است. همچنین این هدفون دارای ANC است. این هدفون از کدک‌های LADC، کابل سیمی، AAC، SBC پشتیبانی می‌کند.

 

مزیت‌ها و دلایل خرید این هدفون

  • صدای زنده، متعادل و کاملا باورپذیر
  • عمر باتری چشم‌گیر
  • کیفیت ساخت عالی
  • سطح راحتی خوب

 

معایب خرید این محصول

  • حذف نویز آن در حد بهترین نیست
  • رقبای قیمتی فراوانی دارد

 

هدفون Technics EAH-A800 طبق طراحی کلاسیک روی گوش ساخته شده است و به راحتی روی گوش‌های مصرف کننده قرار می‌گیرد. بنابراین در صورت استفاده طولانی مدت از این هدفون، احتمالا تحت فشار قرار نمی‌گیرید و به راحتی این کار را انجام می‌دهید. کدک LDAC که در این هدفون استفاده شده است، برای دریافت بهترین کیفیت از طریق اتصال بلوتوث است و از این کیفیت پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید از کابل AUX برای برقراری اتصال به صورت سیمی و از طریق جک هدفون نیز، دست پیدا کنید.

کلام آخر

امروزه افراد بسیار زیادی پروژه‌های خود را در منزل انجام می‌دهند و به صورت دورکاری فعالیت‌های خود را به انجام می‌رسانند. همین موضوع باعث می‌شود تا تماس‌های زیادی با همکاران خود داشته باشیم، بنابراین حتما باید از هدفونی استفاده کنیم که برای برقراری تماس مناسب باشد. این هدفون علاوه براینکه باید کیفیت مناسبی داشته باشد، باید به نوعی طراحی شده باشد که در صورت استفاده طولانی مدت، کاربر را اذیت نکند. همچنین صدای آن نباید به بیرون درز کند تا مزاحمتی برای سایر افراد خانواده ایجاد کند. هدفون‌های معرفی شده در این مقاله، آخرین هدفون‌هایی بودند که برای این موضوع مناسب هستند. اگر به دنبال خرید هدفون خوب هستید، توصیه می‌کنیم به فروشگاه هدفون دات آی آر مراجعه نمایید. امید است مطالب ارائه شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.