مقایسه کن

20 برند هدفون برتر دنیا بر اساس نظر بیش از 100 هزار خریدار

نوشته شده توسط: کمال عقلی | 1394/11/06 12:34:09

در عصری که هرروز برندهای جدیدی از بهترین هدفون و هدست ها وارد بازار می‌شوند، هرروز و هرروز با توجه به قیمت خرید هدفون انتخاب این‌که کدام هدفون ارزش پولی که بابت آن پرداخت می‌کنیم را دارد سخت‌تر می‌شود. در همین زمان کارشناسان بسیاری ادعا می‌کنند بر اساس مشخصات فنی محصولات و همین‌طور نظرات منابع فنی مختلف، جواب این سوال رادارند.

ما در سایت هدفون دات آی آر عمیقاً معتقدیم که "همیشه حق با مشتری است". بنابراین بهترین کسانی که می‌توانند در مورد کیفیت برندهای مختلف هدفون و هدست نظر بدهند، خریداران و مصرف‌کنندگان هدفون ها هستند.

به همین منظور، این مجموعه با بررسی نظرات حدود 101 هزار و 489 نفر از کسانی که از سایت آمازون (بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در جهان) و با پوشش 20 برند و 299 مدل خرید هدفون انجام دادند، عمیقاً معتقدیم که نتایج به‌دست‌آمده، بازتابی از نظرات مصرف‌کنندگان و درنتیجه قابل‌اعتماد است. لذا در تلاشیم با تکمیل مجموعه‌ی برندهای خود، شمارا در راستای انتخاب هدفون یا هدستی مناسب‌تر برای سلیقه‌ی خودیاری دهیم.

لازم به ذکر است که این رده‌بندی بر اساس مدل‌های متنوعی از هر برند صورت گرفته است. لذا در کنار محصولات رده‌بالای هر برند، محصولاتی در رده‌ی متوسط و پایین نیز وجود دارند.

در سه رده‌ی آخر، امتیازات کسب‌شده‌ی برندها از 5 نمره‌ی کامل، 4 و کمتر از 4 است. در سه رده‌ی بعدی نمرات کمی بیشتر از 4 است و پس‌ازآن برندهایی با امتیازات کمی بیشتر از 4.1 قرار دارند. در ادامه و از رده‌ی 11 تا 9 به امتیازات بین 4.14 تا 4.29 می‌رسیم و پس‌ازآن به امتیازات بالاتر برمی‌خوریم. درنهایت نیز 4 برند برتر با امتیازات 4.37 تا 4.5 در صدر فهرست ما قرار می‌گیرند.

بهترین هدفون ها از آخرین برند تا برترین برند

معرفی بهترین هدفون ها از آخرین برند تا برترین برند 

20.Creative

باوجود رده‌ی پایین این برند، کریتیو مدل‌های بی‌نظیری مانند Aurvana Live و از سری هدست های مخصوص بازی Fatal 1ty را تولید کرده است که امتیازات فوق‌العاده‌ای از کاربران دریافت کرده است. غالباً هدست های قدیمی‌تر این برند مانند Sound Blaster Evo ZX است که با دریافت نمراتی پایین‌تر از حد انتظار، کریتیو را در پایین‌ترین رده‌ی این رده‌بندی قرار داده است.

هدفون مدل creative

19. Beats

این شرکت یکی از معروف‌ترین برندهای هدفون است که در حقیقت این روزها هدفون را به چیزی بین یک وسیله‌ی کاربردی و یک زیورآلات تبدیل کرده که همین عاملی برای رده‌ی پایین آن شده است. بااین‌وجود، بیتس محصولی با یکی از بالاترین نمرات تا به امروز را تولید کرده است. Solo 2.0 که نمره‌ی درجه‌ی یک 4.5 از 5 را در بین بیش از 700 کاربر در آمریکا به دست آورده است.

18. Plantronics

این شرکت از برندهای کمتر شناخته‌شده است که بیشتر به خاطر کیفیت بالای پرفروش‌ترین محصول آن یعنی Back Beat Fit Bluetouth که یکی از باکیفیت‌ترین هدفون‌های داخل گوش موجود در بازار است، شناخته می‌شود.

هدفون مدل plantronics

17. Klipsch

این شرکت نیز به‌مانند Plantronics در مقابل سایز برندها کمتر شناخته‌شده است که از بین متعدد هدست های تولیدشده توسط آن، تنها این مدل‌ها نمرات قابل قبولی از مصرف‌کنندگان دریافت کرده‌اند : Status و Image Noise Isolating Earphones

16. Philips

فیلیپس بی‌نیاز از معرفی است و بی‌شک یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان و شرکتی است که در تولید محصولات الکترونیکی پیشرفته از تلویزیون پلاسما تا دستگاه‌های صوتی سرآمد است. فیلیپس تنها محدودی هدست میان رده تولید کرده و در مقابل برخی از شیک‌ترین، به‌روزترین و رده‌بالاترین هدست ها را ازجمله Fidelio X1 و Fidelio L1 و SHL3200 را در کارنامه‌ی خود دارد. برای آشنایی بارده‌های هدفون‌های فیلیپس شمارا به مطالعه‌ی مقاله‌ی آشنایی با برندها : فیلیپس دعوت می‌نماییم.

هدفون مدل philips

15. SMS Audio

همان‌طور که بیتس توسط Dr.Dre تولید شد، SMS Audio نیز توسط Cent 50 طراحی و تولیدشده است. بر همین اساس قابل‌درک است که این برند غالباً هدست هایی برای شنوندگان سبک هیپ‌هاپ و رپ در سرتاسر جهان تولید می‌کند. از بهترین مدل‌های آن می‌توان به SMS Street اشاره کرد، هدفونی که از تکنولوژی حذف نویز فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

14. Skullcandy

این برند هدفون‌هایی باکیفیت باقیمتی معقول بیشتر برای نسل جوان و ماجراجو تولید می‌کند. معروف‌ترین هدفون این شرکت بانام Aviator به گواه کاربران و متخصصین امر یکی از بهترین‌ها در بازار است و جای تعجب نیست که در بین 10 محصول برتر ما قرارگرفته است.

13. JVC

این شرکت ژاپنی نیز به‌مانند فیلیپس درزمینهٔ ی تولید محصولات الکترونیکی باکیفیت آوازه‌ای برای خود دست‌وپا کرده است. طراحی متمایز و قابلیت‌های خلاقانه باعث تولید برخی هدفون‌های بسیار موفق مانند HARX700 ،HAS400B و HAS660B شده است.

12. Koss

تمرکز این برند بیش از 50 سال است که منحصراً در تولید محصولات صوتی باکیفیت است و باوجود این‌که معروفیت بیتس و فیلیپس را ندارد اما این شرکت چند هدست واقعاً خلاقانه ازجمله Porta Pro تولید کرده است که امتیازاتی ستودنی از بین هزاران مصرف‌کننده در سرتاسر جهان کسب کرده است.

11. Sennheiser

سنهایزر یکی از برترین برندهای لیست ما است اما در کمال تعجب در رده‌های بسیار بالا قرار نگرفته است. این برند یک شرکت آلمانی است که از سال 1945 درزمینهٔ ی تولید ادوات صوتی فعالیت می‌کند. سنهایزر هدست هایی بسیار سطح بالا و ازنظر تکنولوژیک پیشرفته خلق کرده است که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان بهHD598 ، HD280 و RS120 اشاره کرد.

هدفون مدل senneheiser 

10. Sony

پیشتاز صنایع الکترونیک جهان نیازی به معرفی ندارد و شاید بدون اغراق شناخته‌شده‌ترین برند جهان در این زمینه باشد. این شرکت هدفون‌های متنوعی در رنج های مختلف قیمتی ساخته است که با سری ZX از حدود 10 تا 20 دلار شروع می‌شود با بالاترین رده‌ی بی‌سیم خود یعنی MDR10RBT به پایان می‌رسد.

9. AKG

ای کی جی شرکتی است اتریشی که منحصراً برای حرفه‌ای‌ها محصولات صوتی و آکوستیک تولید می‌کند. رنج قیمتی محصولات آن محدود است اما کیفیت آن‌ها فوق‌العاده است. مدل 701 Quincy Jones آن به عقیده‌ی بسیاری در بین 3 هدفون برتر بازار قرار می‌گیرد.

هدفون مدل akg

8. Pioneer

این شرکت ژاپنی به‌مانند JVC در سطح جهان، به دوام محصولاتش شهرت دارد که از مدل‌های رده‌بالای آن می‌توان به HDJ2000-k و HDJ2000-k اشاره کرد.

هدفون مدل pioneer

7. Panasonic

بازهم برند ژاپنی دیگری در 20 برند برتر !! این شرکت هدست های زیادی تولید نکرده است اما مدل RP HTX7 آن‌یکی از بهترین‌ها در نظر طراحی و قیمت است.

6. Denon

این برند ژاپنی بیشتر در بین کاربران معمولی هدفون شناخته‌شده است و باهدف جذب شنوندگان نه‌چندان حرفه‌ای، هدست هایی استثنایی تولید کرده است. بهترین هدست های این شرکت بر طبق نظرات کاربران AHD7000 ،AHD2000 و AHD340 Music Maniac می‌باشند.

5. Shure

این شرکت آمریکایی که از سال 1925 درزمینهٔ ی تولید محصولات صوتی فعالیت می‌کند، بدون شک یکی از برترین برندهای هدفون است که گرچه در بین 3 رده‌ی اول قرار نگرفت اما مطمئناً مستحق این جایگاه است. چیزی که محصولات آن را متمایز می‌کند، تمرکز آن بر طراحی ظاهری و راحتی تولیداتش است.

همچنین بیشتر تولیدات آن به‌جای هدفون‌های روی گوش، هدفون‌های داخل گوش است که درنتیجه رنج قیمت‌های آن با سایر برندها قابل‌مقایسه نیست. دو مدل از برجسته‌ترین مدل‌های این برند یکی SE215CL است که دارای قیمتی معقول است و دیگری SE846CL است که شاید بهترین و درعین‌حال گران‌ترین هدفون داخل گوش جهان باشد.

4. Bose

این برند آمریکایی مبنای تولید محصولاتش جذب مشتریان حرفه‌ای و پرتوقع است که مشهور به تولید محصولاتی کلاسیک با تکنولوژی حذف نویز فوق‌العاده است. از برترین مدل‌های آن می‌توان به Quit Comfort 15 (با کسب نمره‌ی 4.5 از بین 2441 کاربر تا 14 دسامبر 2014)، SoundLink و Quit Comfort 25 اشاره کرد.

3. Audio Technica

طراحی‌شده توسط حرفه‌ای‌ها برای حرفه‌ای‌ها و برندی ژاپنی و رده بالا که پایین نخواهد رفت ! مدل ATH-M50 گل سرسبد محصولات آن است که با کسب امتیاز 4.5 از بین نظرات 4462 نفر یکی از بالاترین نمرات در بین کل هدفون را کسب کرده است و بدون شک یکی از پرکار ترین هدفون‌هایی است که تا به امروز تولیدشده است.

هدفون مدل Audio Technica ATH-M50

2. Ferrari Logic3

همکاری Ferrari با Logic3 باعث تولید هدست هایی شگفت انگیز و قابل تحسین شده است که توسط بسیاری دنبال می‌شود. این برند ایتالیایی به خاطر کیفیت، طراحی و راحتی محصولاتش امتیازات استثنایی از کاربران دریافت کرده است.

1. V MODA

برندی آمریکایی که طراحی محصولاتش در میلان ایتالیا انجام می‌گیرد و در وهله ی اول تولیداتش مختص دی جی ها است. برای کسانی که واقعاً در مورد کیفیت هدست سررشته دارند به خوبی قابل‌درک است که این برند در رده‌ی اول رده‌بندی ما قرار بگیرد.

این شرکت به‌مانند سایر برندها مثل سنهایزر کالاهای زیادی تولید نکرده است اما بر کیفیت صدا، راحتی، دوام و ابتکار در طراحی تاکید بیشتری کرده است. درنتیجه هدست های آن امتیاراتی باورنکردنی کسب کرده است که این امر خود نشان دهنده آن است که این برند و محصولاتش مورد اعتنای حرفه‌ای‌ها و همچنین کاربران معمولی است. از برترین مدل‌های آن نیز Crossfade LP است که از بین نظرات 2398 کاربر نمره‌ی 4.5 را کسب کرده است.

هدفون مدل vmoda



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.