مقایسه کن

آخرین اخبار

1398/11/16 11:24:18

تغییر شرایط پاسخگویی شرکت های گارانتی دهنده

نظر به این که فروشگاه اینترنتی هدفون دات آی آر همواره با تکیه بر مشتری مداری سعی در جلب حداکثری رضایت شما خریداران عزیز داشته است، بر خود لازم می دانیم با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و تحریم های ظالمانه ی آمریکا شرایط جدید پاسخگویی شرکت های گارانتی را به استحضار شما برسانیم.
1396/11/16 13:33:59

تغییرات قیمت به تبع تغییرات قیمت ارز

سلام همراهان همیشگی. روزهای سرد زمستانیتان بخیر. امیدواریم در این روزهای سرد و برفی شادی میهمان سفره ی گرم شما و عزیزانتان باشد و از هموطنان بی بضاعت و زلزله زده ی خود در این روزهای سخت فراموش نکرده باشید. در این خبر قصد داریم در مورد تاثیر تغییرات قیمت ارز بر روی محصولاتمان صحبت کنیم.
1394/12/24 22:46:08

جدیدترین هدفون های فیلیپس

هدفون دات آی آز به عنوان نماینده ی رسمی و انحصاری محصولات صوتی و تصویری فیلیپس در استان های خراسان مفتخر است تا فروش جدیدترین محصولات فیلیپس را برای اولین بار آغاز کند. این محصولات فیلیپس که به تازگی وارد ایران شده اند تنها و تنها در سایت هدفون دات آی آر قابل بررسی و خرید هستند و تاکنون هیچ سایت معتبر دیگری دارای این محصولات نیستند.
مقالات
  1. آیا هندزفری همان هدفون است؟ هدست چطور؟

    از دیرباز در ایران رسم بر این بوده است که مشتریان گاها کالاها را با نام اولین برند تولید کننده ی آن نام ببرند. به طور مثال بسیاری هنگام خرید مایع ظرفشویی از فروشنده تقاضای ریکا می کنند!! در حالی که این نام، اولین برند عرضه کننده ی مایع ظرفشویی در ایران بوده است و این نام گذاری غلط می باشد. حال آیا استفاده از عبارت "هندزفری" یا "هدست"  به جای "هدفون" صحیح است؟ برای آگاهی از این موضوع توجه شما را به مقاله ی پیش رو جلب می نماییم.
    ادامه مطلب
  2. ساخت چین؛ اصلی یا تقلبی ؟

         تشخیص جنس اصلی از تقلبی یا کپی موضوع بسیار مهمی است اما قبل از این که توانایی کشف این موضوع را داشته باشیم می بایست ابتدا تعریف اصل و تقلبی را بدانیم. آیا هر جنس ساخت چین تقلبیست ؟
    ادامه مطلب
  3. آشنایی با برندها : فیلیپس

    فیلیپس همواره دارای فکری جدید در عرصه صدا بوده است. از زمان خلق رادیو های مینی وات در سال 1923، دستگاه های ضبط صوت در سال 1948 و سی دی در سال 1979، فیلیپس همواره مرزهای نوآوری در سیستم های صوتی را در نوردیده است و برای نسل های متوالی تا به امروز، با تولید محصولات با کیفیت به مسیر خود ادامه داده است. ما با افتخار هدفون های داخل گوش،هدفون های دور گوش، هدفون های پشت گردن، هدفون های خانگی، هدفون های ورزشی، هدفون های دی جی، هدفون های بلوتوث، هدفون های تلویزیون، هدفون های خاص و هدست های این برند معتبر را ارائه می دهیم تا برای شما یک تجربه ی صوتی قابل اعتماد و با شکوه در حالی که در خانه، محل کار، باشگاه ورزشی و یا زمانی که در حال رفتن به جایی هستید به ارمغان بیاوریم.
    ادامه مطلب
  4. استفاده بهینه از باتری های لیتیومی

    در دنیای امروزی استفاده از لوازم الکترونیکی قابل حمل، عضوی جدا نشدنی از زندگی روزمره ما شده است. وسیله ای که امکان استفاده از هدفون های بلوتوث ، موزیک پلیرها ، اسپیکرهای بلوتوث و ... را بدون نیاز به استفاده ی مستقیم از برق فراهم می کند ، باتری ها می باشند. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی نوع باتری های استفاده شده در این محصولات، روش های استفاده ی بهینه به منظور افزایش طول عمر آن ها را بررسی کنیم.
    ادامه مطلب
  5. استاندارد بین المللی IP

    استاندارد درجه ی حفاظت که با عبارت IP برگرفته از Ingress Protection به همراه دو عدد در ادامه ی آن تعریف می شود ، نشانگر میزان مقاومت کالا نسبت به گرد و غبار و آب می باشد. عدد اولی که در ادامه ی عبارت IP می آید بین 0 تا 6 بوده و تعیین کننده ی میزان حفاظت نسبت به گرد و غبار می باشد و عدد دوم که می تواند بین 0 تا 8 باشد ، نشانگر میزان مقاومت در برابر آب است. لازم به ذکر است که این استاندارد حفاظت کالا تنها نسبت به آب و نه هیچ مایع دیگری را نشان می دهد. ضمنا بدیهی است کالایی که نسبت به آب از مقاومت قابل قبولی برخوردار است ، قاعدتا از گرد و غبار نیز مصون می باشد.
    ادامه مطلب
  6. درباره مشخصات هدفون ها بیشتر بدانیم : حساسیت

    اصلی ترین وظیفه ی یک هدفون تبدیل سیگنال الکتریکی به صدا می باشد که میزان با واحد دسی بل سنجیده می شود و حساسیت نامیده می شود که میزان صدایی است که با توان ورودی 1 میلی وات تولید می شود.
    ادامه مطلب
  7. درباره مشخصات هدفون ها بیشتر بدانیم : پاسخ فرکانسی

    صدا از طریق به حرکت درآمدن مولکول های هوا تولید می شود و دارای فرکانسی است که آن را با واحد هرتز می سنجند. محدوده ی شنوایی انسان بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز می باشد لذا صدایی که در چنین بازه ی فرکانسی قرار بگیرد توسط گوش انسان قابل شنیدن است. حال اصلا صدایی با فرکانس 20 هرتز به چه معنی است؟ 
    ادامه مطلب
  8. درباره مشخصات هدفون ها بیشتر بدانیم : امپدانس

    امپدانس یکی از مباحث علوم برق می باشد که دارای توضیحاتی گسترده و تخصصی می باشد که از ذکر آن ها پرهیز کرده و فقط در سطح مورد نیاز در مورد هدفون ها به آن می پردازیم.
    ادامه مطلب
  9. درباره مشخصات هدفون ها بیشتر بدانیم : آکوستیک

    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هدفون ها و هدست ها که در هنگام خرید می‌بایست به آن توجه کرد و بر اساس سلیقه و نیاز خود آن‌ها را برگزید، بحث آکوستیک هدفون است. در هدفون ها و هدست ها سه نوع آکوستیک وجود دارد : هدفون های پشت بسته، هدفون های پشت باز و هدفون های نیمه باز یا نیمه بسته.   
    ادامه مطلب
  10. 20 برند هدفون برتر دنیا بر اساس نظر بیش از 100 هزار خریدار

    در عصری که هرروز برندهای جدیدی از بهترین هدفون و هدست ها وارد بازار می‌شوند، هرروز و هرروز با توجه به قیمت خرید هدفون انتخاب این‌که کدام هدفون ارزش پولی که بابت آن پرداخت می‌کنیم را دارد سخت‌تر می‌شود. در همین زمان کارشناسان بسیاری ادعا می‌کنند بر اساس مشخصات فنی محصولات و همین‌طور نظرات منابع فنی مختلف، جواب این سوال رادارند.
    ادامه مطلب